علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 179441
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


دومین مسابقه از 6 مسابقه رنکینگ کشوری ( انتخابی تیم ملی )

دومین مسابقه از 6 مسابقه رنکینگ کشوری ( انتخابی تیم ملی ) در فصل 94 به میزبانی استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز روزهای پنج شنبه و جمعه19 و 20 شهریور ماه سالجاری برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی ، این مسابقات در بخش بانوان روز پنج شنبه 19 و در بخش آقایان روز جمعه 20 شهریور ماه راس ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد.
براساس این گزارش، علاقه مندان تا ساعت 20:00 روز سه شنبه 17 شهریور ماه فرصت دارند تا جهت ثبت نام اقدام کنند. (به واریز هایی که بعد از ساعت 20:00 انجام شود ترتیب اثری داده نمی شود و بازیکن در لیست مسابقات گنجانده نخواهد شد)
جهت ثبت نام و شرکت در این مسابقه مبلغ 150.000 ریال به شماره حساب 0109120066004 بانک ملی به نام " هیات انجمن های ورزشی آذربایجان شرقی " واریز نمایید و بعد از پرداخت مبلغ، به شماره همراه 09147045623  با ذکر نام و نام خانوادگی، تاریخ و ساعت واریز ،شماره ارجاع یا پیگیری و همچنین ذکر نام استانی که از آن شرکت نموده اید پیامک بزنید.
 آقای سجاد پور جعفر با شماره همراه 09147045623 جهت هماهنگی در خصوص نحوه ی اسکان معرفی می گردد .

در ضمن محل برگزاری مسابقات به شرح ذیل می باشد:
تبریز - میدان نصف راه (جهاد) - کوی فیرزو - روبروی پارک آنا - جنب مسجد نظیروند - مجموعه ورزشی امام علی (ع)
محل اسکان :
محل اسكان آقایان: تبريز_نصف راه.خیابان رسالت.کوی بعثت .پایگاه قهرمانی.
محل اسكان بانوان : تبريز-خیابان امام .نرسیده به آبرسان .کوی سیزده آبان.پلاک 30

کلیه ورزشکاران موظف می باشند با لباس رسمی دارت ( برای آقایان شلوار پارچه ای و کفش رسمی تیره رنگ ،پیراهن یا تیشرت یقه دار و بانوان مقنعه ، مانتو یا سارافون ، شلوار پارچه ای تیره رنگ و کفش رسمی جلو بسته حد اکثر پاشنه 5 سانت ) در مسابقه حضور یابند.در غیر این صورت از شرکت در مسابقه جلوگیری به عمل خواهد آمد.


همراه داشتن کارت عضویت انجمن دارت ج.ا.ا (معتبر درسال 94) و همچنین بیمه ورزشی مختص رشته دارت برای شرکت در مسابقه الزامی است.

برای عضویت می توانید از طریق تماس/فکس با خانه دارت کشوری به شماره 02122904322 مراحل عضویت را طی نمایید و مدارک لازم را در روز مسابقه تحویل نماینده انجمن دهید.

برای سهولت در بیمه ورزشی نیز در روز مسابقات نماینده انجمن نسبت به دریافت هزینه بیمه ورزشی سال 94 به مبلغ 15 هزار تومان و صدور کارت بیمه اقدام خواهد نمود.

همچنین از کلیه علاقمندان به حضور در رنکینگ کشوری درخواست می گردد بخشنامه کلی مسابقات رنکینگ کشوری را با دقت کامل مطالعه و نسبت به رعایت آن کمال همکاری را داشته باشند.  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: دو شنبه 16 شهريور 1394برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com